czwartek, 13 marca 2014

No więc, jeszcze więcej nas - Filmik z serii Lamorożce, Lamy i Jednorogi.

SIEMANKO! 

MACIE TERAZ NIEWYOBRAŻALNĄ OKAZJĘ USŁYSZEĆ NASZ GŁOS I ZOBACZYĆ, JAK ODBYWAJĄ SIĘ NASZE SPOTKANIA...
Mam nadzieję, że będziecie żyć po tym filmiku i że nic Wam się nie stało ;3 
Piszcie komantarze, bo my Was tak kochamy, a Wy nicz nie piszecie to smutno naam ;c 

Mamy również ważne pytanko: CZY CHCIECIE WIĘCEJ TAKICH FILMÓW? ;3


CAŁUJEMY ZIMNO! :***

                                                                        ZAMROŻONE





12 komentarzy:

  1. Tak,chcemy więcej filmików! A tak btw blog macie starzsnie fajny! i taaaaaakie dłuuugie opa! To mnie się podoba! Życzę więcej takich cudnych opowiadań oraz mnóstwo weeeny!!!!!!!! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy dodacie następny rozdział? ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja nagrywałam :D Naprawdę? Mam boski głos/ ;3 Dziękuję ^^
      Będziemy dodawać, nie bójta się!
      Podaj e-maila mam dla cb ważną wiadomość ;3 LOONY

      Usuń
    2. iga0404@gmail.com
      o.O
      Już się boję, co to za wiadomość...
      Mam nadzieję, że nie prześlesz mi mailem seryjnego zabójcę ;_;

      Usuń
  4. Z jakiegoś powodu nie mogę odtworzyć filmiku, więc muszę obejść się smakiem :/.
    Mam takie pytanko : Kiedy dodacie rozdział bo umieram ze zniecierpliwienia X(. Uzależniłam się od tego bloga (chociaż u mnie to notma :)). Całuję ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już możesz obejrzeć? ;3
      No już się pisze, prawie koniec ;D

      Usuń
    2. Już mogę :D. I jesteście super! Ja chcę więcej takich filmików! I buty mocy XD.
      Dobra to ja czekam na rozdział *.*.
      Całusy ;***

      Usuń
  5. Świetne opowiadanie. Kiedy następny rozdział?

    Mam do was prośbę
    Mogłybyście ocenić mojego bloga albo chociaż zerknąć? Dopiero zaczynam więc byłabym wdzięczna
    http://lodowy-czar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spadłam z krzesła :-D
    Jesli jest tak mizliwosc ja takze prisilabym o opinie takich geniuszy tworczych jak wy
    <3<3<3<3 sweet
    kwiatnacyszron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń