czwartek, 3 kwietnia 2014

Kolejne przeprosiny :((

Więc tak, znowu przepraszamy, że nie ma tak DŁUGO, DŁUGO ,DŁUGO posta,
 którego tak niecierpliwie wyczekujecie, ale my też mamy różne problemy, i nie tylko.
W naszym życiu zaszło kilka zmian. Jakich?
Więc....W naszym życiu pojawiła się kolejna niesamowita osoba (o tym potem ;33)
i miałyśmy test VI klasisty. Poszedł nam całkiem dobrze i mamy nadzieję,
 iż dostaniemy się do odpowiednich klas. 
BYŁYŚMY NA FILMIE: "KAMIENIE NA SZANIEC"! <3
I właśnie tam ujrzałyśmy zabójczo przystojnego, nowego ulubieńca <3 <3
A był to  Marcel Sabat <3 <3 <3 *--* <3 <3
Grał Zośkę. Ten jego wzrok i kości policzkowe, twarz, wszytsko! ARGAGAGAR!~<3 
A wracając do postu; nie martwcie się....Chyba tylko tyle możemy przekazać.
Cały czas Loony i Bella proszą Maisakre aby skończyła i dodała post.
Ona jednak no....no coś nie trybi bądź zapomina jak to w jej zwyczaju.
Chciałybyśmy się jeszcze spytać, czy przyjemność zrobiłby wam jakiś krótki filmiczek???
Zdjęcia koników??? Piesków??? Kotka????



                                                                                       Buziaczki ZAMRÓŻONE :*

7 komentarzy:

  1. Dobrze jest. Zaraz... wcale nie jest! My tu czekamy!!! "Kamienie na szaniec" też byłam! 1 kwietnia (szkoła zmusiła ;P) film fajny chociaż usuneli Alka i wiele scen i dodali dziewczyny Zośki i Rudego... (tak to ja przed pójściem do kina książkę przeczytałam ;P)
    Masia my czekamy >< już to mówiłam, nie?
    Oczywiście, że chcemy filmiki. Dużo, dużo filmików!
    Pieski :D Koniki *.* Kotki <3
    Ja chcieć!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze pewnie już niedługo coś zrobimy ;3 Bella

      Usuń
  2. O to ja wiem, że czekacie! Oj tam oj tam. Bez przesady....no nie z przesadą i to taką ździebko sporą! Okej. We wtorek jadę na Hipodrom, to cykne kilka fotek koniom.

    OdpowiedzUsuń
  3. *O*
    "Kamienie na szaniec" *O*
    MARCEL *O*
    TOMEK *O*
    KAMIL *O*
    Znalazłam nowe sojuszniczki <3
    Film jest super, ale sam w sobie. W porównaniu do książki taki sobie ;/
    Ale i tak kocham ^^

    Czekam na n owy rozdział i filmik <3
    Pozdrawiam - Zjarana Kamieniami :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajajajaj, chcem nowy rozdział *-* W trybie now :D http://robertdowneyjr0.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ! Mam nadzieję że, niedługo pojawi się kolejny rozdział bo smutam i to bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Balamy na klęczkach (rekolekcje mam akurat) o nexta
    Zaczelam tesknic :-*

    OdpowiedzUsuń