poniedziałek, 10 marca 2014

Zamrożone ^^ ❄Dla niewtajemniczonych - Zamrożone to My, adminki tego bloga❄


Piękne, zamrożone cienie z długimi palcami ;3 
Zgadniecie, która to która? 
Jakby co, to imiona adminek to:
~Loony
~Masiakra
~Bella
Słoneczko ładnie świeciło, jednak my tego nie doceniałyśmy, bo nie ma śniegu i chłodu i Elsy ;c Ale skorzystałyśmy z okazji i cyknęłyśmy fotkę ;D
Jeśli chcecie więcej SLENDEROWYCH foci to piszcie ;3 Rozdział już jest pisany, lecz Masia się nie wyrabia z materiałem ze szkoły  ;D 
A teraz, czyje to czyje buty? xD

A to nasze pupilki ;3


BOLEK :**















LENA :**










TOFIK ;**











Dopasujcie do adminek zwierzaki, a my napiszemy dla Was opowiadanie o wybranym temacie! Także myślimy, że nagroda jest warta swojego. Za każde zadanie jest jedno opowiadanie ;3 
Także proszę zgadywać, ale jest tylko jedna szansa, no chyba że łądnie poprosiecie o jeszcze jedną ;3

                                                                                          ZIMNE BUZIAKI ;*                                                                                               ZAMROŻONE


20 komentarzy:

  1. Hmmm....Myślę, że tak zwierzątka pasują (?) :
    Lena od Loony
    Bolek od Masiakra
    A Tofik (też mam yorka :D ) od Belli
    Zgadłam? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo...too... xD
      Zgaduję, że Te tenisówki, z brązowymi sznurówkami są....od....Masiakry xD
      To kozaczki są od....od, od....Loony? xD nw xD
      A te buciki z beżowymi sznurówkami to od Belli :D

      Usuń
    2. Znowu zgadłaś jedno i to od tej samej osoby! XD Czekamy na cienie!

      Usuń
    3. Och...:D
      To od lewej: Pierwszy jest od ..Loony :D
      Drugi od Masiakry, a trzeci od Belli xD

      Usuń
    4. Podpowiedź jest taka, że Loony ma najkrótsze palce xD

      Usuń
    5. Przykro mi, nie zgadłaś ;c Kompletnie pomieszałaś, no ale skąd mogłaś wiedzieć? :/ Mogę Ci wysłać poprawną odpowiedź na pocztę e -mail jeśli chcesz ;3 Napisz tylko jaki adres
      Pozdrawiamy i zimno cąłujemy :**
      ZAMROŻONE

      Usuń
    6. Ojej chyba się jednak nic nie stało xD
      Ale z chęcią poznam odpowiedź: Koniki.szafirek@gmail.com

      Usuń
    7. Jakoś nie mogę wysłać O.o Może źle napisałaś? Sprawdź. Lub ja coś źle robię... Nie mam pojęcia, w każdym razie dowiesz się niedługo, jeśli nowe osoby nei będą już zgadywać, czyli do jutra ^^

      Usuń
    8. Ach! Konik.szafirek@gmail.com xD sorry, wybacz za komplikacje :D A kiedy masiakra da rozdział? Proszę, powiedz :D

      Usuń
    9. A ja wiem? Zwykle nie ma czasu. Albo konie, albo nauka do srebra (spoko już nie muszę), albo sprawdzian z pochrzanionej matematyki (bez urazy dla wielbicieli), albo projekt z przyrody, albo mój tablet nie ma ochoty na współprace i szaleje z DZIWNYMI reklamami. Mój komputer ma beznadziejną klawiaturę, która podwaja, zacina, lub Bóg jeden wie co jeszcze, albo nie mam czasu bądź dostępu do komputera mamy. No, może jeszcze zdarza mi się zapomnieć. Na prawdę przepraszam i mam nadzieję, że nie nienawidzicie mnie jeszcze bardziej ;).

      Usuń
  2. Wiesz co? Jedno zgadłaś, ale nie mogę powiedzieć które, ponieważ wtedy wystarczyłoby zamienić pozostałe dwa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Srodek. Loony. Brazowe kozaki. Lena

    Lewo. Bella. Tofik. Trampki

    Prawo. Masiakra. Bobek. Brazowe buty z sznurowkami

    Obym trafila ... Obym trafia ...
    - ll - itd.

    <3
    Nie moge sie doczekac kolejnego rozdzialu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo.... kurde ;c Loony prawie dobrze, dwa były źle ;/
      Bella tylko 2 się też zgadzają xD
      No, a z Masią tylko jedno...
      Przykro mi ;c No, ale jeśli ładnie poprosisz bd druga szansa do wybranego zadania ;D

      Usuń
  4. Cienie
    Od lewej: Bella, Loony, Masiakra

    Buty
    Kozaki od Masiakry, Te najbardziej na lewo od Belli, a te trzecie Loony? xD

    Zwierzaki
    Tofik - Bella
    Lena - Masiakra
    Bolek - Loony

    Zdałam się na intuicję >,<

    Zniecierpliwiona czekam na kolejny rozdział i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. No, dobrze. Zgaduj jeszcze raz wybrane zadanie ^^

      Usuń
  7. CIENIE
    srodek - Loony
    prawo - Bella
    lewo - Masiakra

    Nadzieja matką glupich :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ;c jedno dobrze, reszta źle...
      No, trudno! Nie przejmuj się! BI HAAPII! ;**
      LOONY

      Usuń