piątek, 14 lutego 2014

WITAJCIE!!!! WIELKI NEWS! MOŻE DOBRY MOŻE NIE!

TUTAJ ZAMROŻONE ( A KTO INNY? xD) ;* KOCHAMY WAS BARDZO, BARDZO MOCNO! DZIĘKUJEMY ZA WSPARCIE, KOMETARZE I MIŁE SŁOWA! TO NAPRAWDĘ POMAGA! A WIĘC, PRZEJDŹMY DO SEDNA SPRAWY! 

(TYM, TYM, TYM, TYM.....)

ZAMROŻONE BĘDĄ MIEĆ OSOBNE BLOGI!

LOONY - O JACKU FROŚCIE I JEGO SIOSTRZE ORAZ STRAŻNIKACH MARZEŃ ;3 CHYBA WIĘCEJ NIE MOGĘ ZDRADZIĆ, BO OPOWIEM JUZ CAŁĄ FABUŁĘ ;D MOGĘ WAM TYLKO OBIECAĆ, ŻE BĘDZIE SUPER ;) CZEKAJCIE WYTRWALE LINK~http://jackfrostnowahistoria.blogspot.com/ JA, LOONY UROCZYŚCIE PRZYSIĘGAM, ZE WPISY BĘDĄ SUPER REGULARNE :3 UWIELBIAM PISAĆ I CHYBA MI TO NAWET WYCHODZI ;3

BELLA - TU BĘDZIE DALSZA CZĘŚĆ PRZYGÓD OLIMPIJSKICH HEROSÓW TYLKO CIUT POZAMIENIAM I WSZYSTKO BĘDZIE SIĘ DZIAŁO PO TOMIE OSTATNI OLIMPIJCZYK WIĘC DO ZOBACZENIA NA MOIM BLOGU -->http://nicole-i-bogowie-olimpijscy.blogspot.com/

ALE SPOKOJNIE, SPOKOJNIE! BLOG O ELSIE I JACKU NADAL BĘDZIE KONTYNUOWANY! POSTY BĘDĄ WSTAWIANE TAK, JAK ZAWSZE, ALE WIECIE, BĘDZIE TRUDNIEJ, BO BĘDĄ JESZCZE TAMTE, ALE MAMY NADZIJĘ, ŻE BĘDZIECIE OBSERWOWAĆ JE TAK ZACIEKLE, JAK JACKELSOWEGO BLOGA ;D 

LOONY, BELLA, 


(MASIAKRA ZREZYGNOWAŁA Z OSOBNEGO BLOGA!! PRZEPRASZAMY!!)

6 komentarzy:

  1. Na pewno zajrzę na wszystkie trzy, ale i tak urzekłyście mnie tym blogiem, więc raczej będę tu więcej przesiadywać. Ale naprawdę super, że będą jeszcze trzy blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie trzy cieszymy się, że pomysł Ci sie podoba ;3 Mam nadzieję, że wszyscy będą tak samo pozytywnie nastawieniu. Nie martw się, tutaj też będziemy siedzieć ;)
      LOONY

      Usuń
  2. :O ale fajnie! z chęcią bd czytać wasze nowe blogi (chyba że dzisiaj umrę... wiecie, wczoraj były walentynki w klubie xd) ^_^
    to fajnie że chcecie pisać jeszcze więcej, widzę że serio to lubicie ale żeby ten zapał wam sie szybko nei wypalił.!
    bd trzymać za was kciuki by wam się udało kochane.! :*

    a skoro macie nowe logi to błagam was, nie odstawiajcie TEGO na drugi plan, tak bardzo kocham to opowiadanie... NIE MOŻECIE MI TEGO ZROBIĆ.!! :3

    całuję, sarah ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Ci się podoba nasz pomysł ;3 Nie umieraj!
    Oczywiście, że chcemy dalej pisać. kochamy to <3
    A skoro już mowa o pisaniu....Na moim blogu(LOONY) jest już 1 rozdział, więc wieeesz, jakbyś weszła, przeczytała i skomentowała to by było miło... xD NIE ZMUSZAM!
    Ten pomysł z blogami to był mój pomysł, dlatego....KLĘKAĆ PRZED PANEM!!!!! HAHAHA....żarcik xD
    Nasz zapał szybko się nie wypali, no, przynajmniej nie mój ;D
    Dziękuje za kciuki, Saro! :* Jesteś bardzo wierną fanką. Na pewno nie porzucimy JackElsy ;D Nie mogłbyśmy. Całuję zimno LOONY

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeszcze pytanie: podacie mi swój e-mail, lub gdzie wysyłać zdjęcia? Bo chciałam Wam przesłać mój rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. misiakocia@gmail.com ;3 Bardzo się cieszymy, ze nam go wyjślesz!

      Usuń