piątek, 7 lutego 2014

Ulepimy dziś bałwana? *Odpowiedź Elsy*

1. Anna?
Chcę ulepić dziś bałwana!
Lecz nie mogę stąd wyjść...
Mama, tata każą tu siedzieć, nie wychylać się. Ja nie chcę sama być!
Nie możemy być razem, sama nie wiem już, dlaczego tak ma być! 
Ja nie chciałam cię uderzyć, to było tylko przez przypadek.
*Dasz radę, Elsa*
Przecież wiem...

2.Już nie mogę wytrzymać! Chodźmy pobawić się!
Nie, zaraz, czekaj...przecież nie mogę, bo znowu coś złego zrobię.
*Trzymaj się, Elsa*
Mnie też jest bardzo ciężko, sama siędzę tu i słucham jak płaczesz tak!
*Ukryj, nie czuj. Ukryj, nie czuj*

3.Anno...
Tak, ulepić chcę bałwana. Przepraszam za czekanie twe.
Myślałaś, że nie potrzebuję cię, myliłaś się. Ja kocham cię.
Wiem, że wciąż tam jesteś. Słyszę cię i nie wiem, po co mam żyć...
Chcę ulepić dziś bałwana...

    LOONY ;3

4 komentarze:

  1. Uwaga będzie psioczenie o nowy rozdział! Psiok,psiok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah! Jest w trakcie pisania przez Masiakrę, ale troszkę na niego poczekacie. SZKOŁA ;C!
    LOONY

    OdpowiedzUsuń
  3. To piękne... ;(
    Ale... Czy te gify są z filmu? Ona faktycznie tak mówiła w angielskiej wersji? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gify są z filmu, ale napisy dodane i wymyślone przez kogoś. Nie, ona w oryginale mówiła tylko: ANNA! lub NO! lub PLEASE! albo płakała ;)

      Usuń